FAKE TEN CAAT


Fake ten Caat werkte mee aan de derde cd van de Drentse Muziekmaatschappij met In 't locht van de maone. Ten Caat schreef zelf de muziek; de tekst was van Delia Bremer.
Fake ten Caat speelde ook de gitaar- en keyboardpartij bij het lied. Niels Lingbeek verzorgde daarbij een cello edit.


LIED GEZONGEN DOOR FAKE TEN CAAT

In 't locht van de maone

DISCOGRAFIE

CD samen met anderen

"SDMM 3" (Stichting Drentse Muziekmaatschappij SDMM 3,2010)

Deze pagina is bijgewerkt op