Ruud's Music Magazine op het web

Rondje Brabant(s)

door Oscar Hovens

Het was helemaal niet mijn bedoeling om nu al meteen terug te komen op de presentatie van de CD “Limburg ontmoet Brabant”op 15 juni j.l. omdat ook andere CD’s aandacht verdienen maar toen ik van een bezoeker een email ontving met een reactie kon ik het toch niet laten. Hieronder kunt U dit bericht onverkort lezen. Alleen de afzender is weggelaten maar is uiteraard wel bekend.

Email d.d. 16-6-03 Beste Heer Trines en Heer Hovens,

Terug in Mierlo-Hout(Helmond) en weer aan het werk heb ik de behoefte om nog even te reageren op een geweldige mooie zondagmiddag die mijn vrouw en ik hadden in de Oranjerie in Roermond.
Vanuit Ruuds Music magazine lazen wij welk mooi initiatief door jullie was genomen om de wens van Giel Verhaegh tot werkelijkheid te laten komen.
Alleen al dat gebaar is een zeer bijzonder te waarderen, dat kan denk ik alleen als je als collega enorm erg goed met elkaar kunt samenwerken en met het lot van Giel begaan bent en je daar vanuit wilt inzetten om zijn wens ook waar te maken. Mijn grote waardering en complimenten daarvoor.

Als liefhebbers van zowel de blaasmuziek als de Limburgse en Brabantse volksmuziek sprak mij en mijn vrouw het muzikaal Limburgs en Brabant palet van volksmuziek wat jullie hadden samengesteld enorm aan. We hebben dan ook volop genoten van dat mooie programma dat gepresenteerd werd; de professionele begeleiding en optreden van met name Lya de Haas en Hennie Korsten was werkelijk geweldig. Jullie CD presentatie en aanbieding was stijlvol. Kortom ik ben vol lof en wil jullie dat even laten weten.
PS:
Ook de CD zelf is van grote klasse, mooie nummers, prachtige teksten, evenwichtig van samenstelling en perfect uitgevoerd. Jullie verdienden een bomvolle Oranjerie, maar vaderdag en het mooie weer waren een kleine spelbreker. Diegenen die er echter wel waren, en dat waren er nog best veel, hebben, net zoals wij, een overgetelijke middag beleefd. Wij zijn blij erbij te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Tot zover de email. Ik wil er zelf nog aan toevoegen dat alle nummers (17) op de CD op een na nog niet te koop op CD waren in de uitvoering van de betreffende artiest en dat opbrengst van de CD volledig naar het Koningin Wilhelmina Fonds gaat t.b.v. de Kankerbestrijding.
Mocht U de CD willen bestellen maak dan € 15,99 plus € 2,00 voor porto e.d. over naar 17.08.87.294 t.n.v. Limburg ontmoet Brabant/Oscar Hovens en U krijgt de CD na ontvangst van Uw betaling per post thuisgestuurd.

Volgende Rondje echt meer over nieuwe CD’s

Voor meer informatie en reacties kunt U kontakt opnemen met: S(amenwerkende) B(rabantse) M(uziekprogramma's) p/a Oscar Hovens, Duiker 14, 5751 RL Deurne, tel. 0493-31 40 09.

U kunt mij ook bereiken op troubadours@planet.nl